čtvrtek 21. února 2013

Jedna vlaštovka jaro udělá

Za necelý měsíc je to oficiálně tady. Rok od roku si stále více uvědomuju, že leden a únor tak nějak přecházím. Jakoby pluly skrze mě bez zanechání stopy. Možná se mi zpomalují i životní funkce, ale někdy si ani nedokážu vybavit, co se vlastně stalo a co jsem dělala. No dobře, změna na dětech je výrazná.
Ale já tak nějak startuju až v březnu. A z toho, co tu popisuju, je jasné, že jsem inkarnovaný medvěd. Medvěd, který konal dobro, aby se mohl zrodit ve vyšší sféře. A jak to asi bude dál...





 

1 komentář:

  1. Luci .... ti ptáči jsou nádherní .... s těmi dvěma měsíci, to mám podobně ..... jsou nějaké divné, hlavně ten únor, ten nemám vůbec ráda .... Marki

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...