pátek 12. dubna 2013

Vstávej, semínko...


Co mi dělá největší radost? Moje předpěstírna.
A co mě dokáže nejvíc rozčílit? Když si něco se své předpěstírny shodím já, děti nebo se nám to taky stává při otevírání okna. A neděje se to zřídkakdy. Zahradnicky to tady tedy přizpůsobené není.

Netýkavky


Netýkavky, Verbeny, Chilli papričky

Hrachor (nízká forma)

Hrachor (pnoucí), Bazalka, Lichořeřišnice

6 komentářů:

  1. Téééda, Luci, ty jsi ale zahradnice ...... přeju ti, ať ti to všechno krásně roste ..... zaujal mě ten pelyněk .... ten znám jen jako vyjmenované slovo a taky jako kytičku se kterou se kdysi vyvolávaly potraty .... můžu se zeptat na co ho používáš????Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, teď jde o to, kolik se toho dožije alespoň přesunu na letní stanoviště, když nám pořád něco padá:-D
      Jinak pelyněk je dobrý na čaj - používám ho podobně jako mátu - když mě bolí žaludek. Ale obecně se používá při nechutenství, střevních potížích, jaterních a žaludečních poruchách. A opravdu pozor, v těhotenství a při kojení je zakázán!

      Vymazat
  2. Pane jo, tobě se to krásně zelená:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ajko, zelenou mám ráda. Zvlášť, když obsahuje chlorofyl:)

      Vymazat
  3. To je krása :). V zametání hlíny si taky nelibuju, tak chápu, chápu :)...

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...