pátek 24. května 2013

Jídlo s ručením omezeným

Naše holky vždycky hodně jedly. Vlastně jí pořád hodně. Jen už si taky hodně vybírají...Jediné, co jim ale zůstalo, je láska k zelenině. Teda hlavně v syrovém stavu, a za to jsem moc ráda. Já sama jsem zeleninu tolik nejedla a ani neznám moc dětí, které by ji milovaly...

Zaujal mě dokument režiséra Lukáše Kokeše - Jídlo s ručením omezeným. Nepotřebuju v zimě rajčata a jahody. Stačí mi červená řepa, brambory a zelí. A třešňové knedlíky v létě. 

"Spotřebitel si zvykl mít všechno tady a teď. Tváří se to jako banán, vypadá to jako banán..."

Nic nového...ale...opakování je matka moudrosti:)



pro Anežku od táty

2 komentáře:

  1. Máš pravdu, že stačí na zimu naše zelenina a ovoce. Pomalu jsme se odnaučili uskladňovat zeleninu ve sklepě v písku nebo sklenicích. Už moji kluci neznají, že by šli do sklepa a vytáhli si mrkev z písku. Milovala jsem rajskou od babičky, kterou dělala z naložených rajčat v sladkokyselém nálevu.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jenom doufám, že to jednou pochopí většina... Když se ohlédnu za tím poctivým světem, který byl za našich prababiček, je mi smutno, v dnešním světě si to neumím už ani představit, lidi tak nějak přežívají a je jim všechno fuk, protože všechno je na dosah. Alespoň zdánlivě. Hodný holky, dobře, že jim chutná. Dan miluje rajčata, ale po těch "španělských" mu otéká obličej. proto jich mám letos plný balkon. Holt se občas tomu musí naproti. :)

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...