středa 20. listopadu 2013

Síla tradice

Jako každý rok v tuhle dobu už mívám silné nutkání rozšířit náš betlém o další figurky. Naší tradicí je zkusit vyrobit každý rok jednu figurku a jedno zvíře. Letos vznikl pasák s pytlem a pes. Uvidíme, jak dovolí čas, ale možná by ještě mohlo něco přibýt. Napadá vás, kdo by ještě mohl přinést dary?






8 komentářů:

  1. To je nádhera!! Já se snad budu opičit, jak moc se mi ten nápad líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je paráda! Tak moc bych chtěla umět takové figurky. Nikde jsem na ně návod neviděla. Jsou vážně nádherné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anet, já mám na to knížku. Ale je asi 20 let stará...

      Vymazat
  3. Lucie, Ty jsi tak šikovná.Krásný betlém. Zdravím. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný betlém máte! My taky přidáváme každý rok figurku do našeho dřevěného vyřezávaného. Ale nevyřezáváme sami - to vy jste tedy LEPŠÍ! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lepší nee, jen to máme jinak:) Jsem zvědavá na ten váš...

      Vymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...