pondělí 27. října 2014

Vyšuměli jsme...

Tak se ty rukavice přece jen hodily! :)
Podzimní Šumava má pro mě kouzlo největší. Ráno mráz, jinovatka a mlha, odpoledne azuro. Ale hlavně včas domů, protože se západem slunce už zase klepeme kosu. Čím jsou dny kratší, tím jsou krásnější. Cítím v tom takové zvláštní napětí.

Návštěva u kamarádů na Šumavě. 


Hauswaldská kaple








Roklanský potok



11 komentářů:

  1. Ti dřevění ptáčci jsou parádní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dušane, je to tady: http://www.ncd.sumavanet.cz/drevak/remesla.asp
      Děti si můžou namalovat snad 30 druhů. Holky to moc bavilo - malování, fénování:)

      Vymazat
    2. Viděla jsem je v Toulavé kameře...
      Šumava je má srdeční, mám ve Volarech kamarádku. Šumava je královna.
      Naposledy jsme byli na Soumarských rašeliništích, nádhera prostě.
      A bez čeho Šumavu nesmím nikdy opustit, je rozlučkové pivo U Němečka!!!!
      Ps. Luci, na knížky jsem nezapoměla, jak budu mít cestu do Plzně, domluvíme se.
      Magda

      Vymazat
  2. A ta fotka s Roklanským potokem!! (A cedulku Šípková Růženka Prosím nerušit si dám asi taky na dveře:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky:) A ten obrázek, ten jsem si nechala podepsat od autorky, až bude jednou slavná! A už ho mám doma!

      Vymazat
  3. Krásné fotografie, krásně strávený čas..barvení ptáčků úžasné. Mohu se zeptat, kde jste je sehnala? Předem dík:o)) a krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, díky! Ptáčky jsme barvily tady: http://www.ncd.sumavanet.cz/drevak/remesla.asp

      Vymazat
  4. Překrásné fotky...úplně mne pohladily na duši...Díky...Věrka ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ta Šumava je tak krásná...
    Díky:).

    OdpovědětVymazat
  6. Šumava krásná, ptáčci krásní... A Šípková Růženka naprosto skvělá! :-)

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...