neděle 1. března 2015

Březen

...ten miluju ♥

Začínám barvit svět kolem. Pravidelně běhám. A přestávám tolik mluvit. Blog si ponechávám, protože kdo chce, chodí sem rád. Kdo nechce, nemusí vůbec nic. A to je svoboda.


Anežce k svátku...



6 komentářů:

  1. ...zaujalo mě, že běháš i ted zimě...chtěla bych taky a nejen když je teplo, byla bys tak hodná a poradila v jakých botách běháš?a co na sebe? v teple je to snadné,ale do tohohle počasí nevím co na sebe:) děkuju Káťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Káťo, teď se tu směju, protože přesně tuhle otázku jsem pokládala své kámošce Kátě já. A ona mi radila - termoelasťáky, spodní tílko, dvě trika (beru moiru), mikinu, rukavice, čepici a nákrčník. Boty klasické běžecké. A je to:)

      Vymazat
    2. :) díky:) já moiru nemám, mám merino a v tom je mi při běhu vedro za chvíli , tak jí zkusím:) a sím jakých botech běháš, s botama mám potíž, jen málokterý mi jsou pohodlný, tak budu ráda za tvojí zkušenost s nějakýma-:)

      Vymazat
  2. Lucko, jen piš,piš, já sem chodím moc ráda. Minulý přispěvek - Intermezzo, je tak krásně pravdivý. Hned jsem šla zatelefonovat mamince a sestře. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že jsem na Vašem blogu ještě žádný komentář nezanechala, tentokrát musím! Váš blog je úžasný, pro mě ohromně inspirující, strašně ráda k Vám chodím nahlížet, takže určitě piště dál! Jste skvělá! :-)
    Děkuji Vám za to!

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám ráda březen, konečně už se trochu oteplilo a začne jaro <3
    Hrnečky jsou moc krásné, hezké barvy :)

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...