čtvrtek 2. června 2016

Cetky

Na to, kdo mi pomůže uklidit moji šperkovnici, se stojí dlouhé fronty. Holky vždycky ví, že jim z toho něco kápne. "Tohle potřebuješ?" "Jéé, tohle bych chtěla!" "Můžu si vzít ty korále?" 

A já jim vždycky něco dám. 

Už jako malá jsem ráda hrabala v babiččině šperkovnici. Ona se na mě pokaždé zlobila, což je teď pro mě už mnohem čitelnější. :) Moje skříňka sice neobsahuje zlato a stříbro, ale většinu šperků jsem si sama tvořila, navlékala, vyřezávala nebo lepila. Takže hodnota mnohem vyšší. ;-)

Mám uklizeno!





2 komentáře:

  1. podobně u nás...hrabe se mi v šuplíku s cetkama:) taková šperkovnice, jako máš ty, ta by se mi hodila:)

    OdpovědětVymazat
  2. Prave jsem se prenesla do detstvi��......a do uklidu sperkovnice moji maminky. Krasny casy. Kdyz umrela, zdedily ji netere, pac ja mam syna. A kruh se toci dal ������. Hezky den, Martina

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...