neděle 10. července 2016

Když si týden hraju...

Prázdniny jsem zahájila seminářem Intuitivní pedagogiky. Myslím, že se z něj asi stane můj čtvrtletní pravidelník. Z každého školení a semináře si odnáším jen spoustu vědomostí a zápisků. Tady si odnáším zážitky, nová přátelství a větší vnitřní pevnost. Prostřednictvím hry, divadla, malování a dalších technik se tak člověk dostane blíže k sobě. Semináře se tentokrát zúčastnil i Pär Ahlbom - hudební skladatel a terapeut, spoluzakladatel školy Solvik ve Švédsku. I přes jeho věk jsem obdivovala jeho vitalitu a nadšení. Člověk, který žije tím, co učí.

Týden to byl bohatý pro všechny smysly - výborná kuchyně Daniely a Lucky, neustále znějící bubínky nebo kalimby, lidé, se kterými mi bylo příjemně. A jako bonus každý den nějaké nové AHA.


















foto: Honza Kysela, Dáďa a já.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...