čtvrtek 1. prosince 2016

Ehm ehm

Jsem dobrá! Jsem fakt vážně dobrá ve vytváření si domněnek. Napadají mě ty nejhorší scénáře v jasně sytých barvách, beru to zdola, shora, situaci si pěkně "ohmatám", jen aby mi žádná další možná domněnka neutekla. 
Potom už mám tolik domněnek, že nevím, co s nimi. Perou se v hlavě jedna s druhou a předhání se v tom, která má pravděpodobnější scénář a větší šanci, že to bude určitě tak. 

Nakonec seberu celou svoji odvahu, přidám velký kus zranitelnosti a opatrně si zkouším situaci vyjasnit. Domněnky se pořád třepotají jako horký vzduch nad silnicí v létě, ale stačí jen několik vět z druhého břehu, a všechno je jinak. Cítím, jak mi padá balvan ze srdce. (Tuším, že žula.)




"Pokud se cítíte osamělí, když jste o samotě, nacházíte se asi ve špatné společnosti."

J.P. Sartre


1 komentář:

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...