pondělí 23. ledna 2017

Čtyři roky

Dnes má můj blog čtyři roky. Ani jsem nevěřila, že tak dlouho vydržím fotit, psát, ale hlavně to nějakým způsobem třídit.

V začátcích jsem se zaměřovala hlavně na drobnosti všedního dne - byla jsem s holkama doma a denní psaní blogu pro mě bylo potěšením a relaxem. Postupně času stráveném na blogu ubývá, ale i tak jsem ráda, že se můžu o své zážitky, ať už vnitřní či vnější, podělit.

V poslední době si dávám od focení přestávku. Rozbil se mi objektiv a já se rozhoduji, co dál.

Tak jako vybírám, s kým chci trávit čas, tak se snažím určovat priority ve svých zájmech. Nejradši bych totiž chtěla stihnout všechno. Od všeho ochutnat, do všeho nakouknout, všechno vyzkoušet..  

I když... kdy jindy, když ne teď. Těším se!



2 komentáře:

  1. Gratuluji. Čtyři roky blogu a skoro čtyři sta tisíc zobrazení stránky:-)
    Přeji hodně tvůrčí inspirace pro další roky.
    Krásné zimní dny.
    H.

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...