pátek 1. září 2017

Každý den jeden věneček

Celé prázdniny jsem pletla věnce. Každý den jeden z materiálu a kytek, které jsem měla v tu chvíli kolem sebe. Byla to pro mě taková denní meditace, chvilka pro sebe.



Vytvořila jsem celkem 60 věnců a použila jsem na ně více než 200 druhů květin.
Věnečky jsem rozdávala, posílala po vodě, pověsila na dveře kapličky nebo větve stromů...

Moje každodenní letní propojení s místem a přírodou.


17 komentářů:

  1. Nádhera vesmírna!
    Potešila si ma:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná forma meditace, a ty věnce, ty jsou naprosto nádherné!!! Super nápad! P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A víš co? Ty jsi taky nádherná! A fotky taky... Tohle je zkrátka jeden z nejkrásnějších prázdninových projektů, jaké jsem kdy viděla...:-* P.

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Oslava léta a krásy ženy, květin, přírody, romantiky...Lucie moc se mi Vaše spříznění s létem líbí. Jsem zvědaví, co vymyslíte s podzimem.......

    OdpovědětVymazat
  5. Lucinko, jste pro mě nevysychající studnicí inspirace, strašně Vás obdivuji. Jste ženská, krásná a moudrá a tyhle fantastické věnečky Vaši vnitřní i vnější krásu jen korunují. Nádherná práce, obdiv!!

    OdpovědětVymazat
  6. Naprosto úchvatné, celá jste úchvatná... Jen mě jako úplně první napadlo, že tolik živých rostlin padlo pro další lidský "projekt".. Není to škoda? :-( Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavý pohled na věc. Brát to takto by mě nenapadlo. Já si nemyslím, že je to škoda. Vždyť to bychom pak nemohli nikdo nic dělat. Já si často trhám kytky, větve stromů či keřů domů do vázy. Přijde mi to lepší, než si v květinářství kupovat vyšlechtěné květy přivezené přes půlku zeměkoule.

      Vymazat
    2. Dobrý den Ivo, chápu, že to někdo může takhle vnímat, ale já to mám spíš jako Rady Višňová - květiny trhám ráda ať na sušení, tak do vázy, zásadně je nekupuju. A děti učím, aby rostliny neničily, tzn. netrhaly s kořeny nebo zbytečně něco neutrhly a nevyhodily. Pro mě je důležitý záměr, s jakým se k tomu přistupuje. :-)

      Vymazat
  7. To je geniální. Krásný způsob meditace. A nakonec i krásná památka na léto. A obdivuji provedení věnců. Já už věneček nedělala... no ani nepamatuji. Že bych si vyzkoušela? Ale takhle krásné je asi mít nebudu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera - věnečky, modelka i hudba má oblíbená :-))

    OdpovědětVymazat
  9. uf..to je tak krásný projekt..a ta hudba..

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné! Stále jste s sebou nosila provázek a nůžky na zakončení? Na tomhle totiž často můj spontánní nápad na věneček ztroskotá...Díky za radu:-).
    Helen

    OdpovědětVymazat
  11. Paráda, věnce jsou krásne a moc vám to s nimi sluší!

    OdpovědětVymazat
  12. má oblíbená hudba a tak překrásný nápad! věnečky nemají chybu:)

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...