pátek 8. února 2013

OVéčko

Včera jsem měla odpoledne OVéčko (= osobní volno). Zavedli jsme je s Petrem. Moc dobrá věc. Sestavila jsem si seznam, kam všude potřebuju zajít. Začala jsem u své oblíbené kosmetičky, která se zabývá aromaterapií a strávila jsem u ní příjemnou hodinu a půl. Nebudu zastírat, že jsem si i schrupla. Pracuje s jednou z nejkvalitnějších přírodních kosmetik u nás Karel Hadek . Odnesla jsem si domů odličovací olej, který mi Anežka úplně celý nový vylila před Vánoci do umyvadla.  Měla velkou radost, že to pění. Moje radost byla trochu menší. A taky jsem si koupila nový krém s meduňkou. Mám zase na čas vystaráno.






Dokoupila jsem bylinky, které mi na chalupě chybí. Koriandr je výborný čerstvý do polévky (jako petrželka). Má specifickou chuť, ale u nás se zase tak často nepoužívá. Odkoukali jsme to v čínské restauraci. Samozřejmě ale nejsme světaznalí - museli jsme se zeptat, co že v té polévce vlastně máme.

Asi vás bude zajímat, co je v té lahvi vpravo. To je moje aktuální kloktadlo na pálení v krku. Naložila jsem v létě šalvěj do vodky a vzniklo toto. Babička je náš stálý dodavatel vodky k jakékoliv příležitosti, ačkoliv ví, že vodku u nás nikdo nepije. Tak jsem ji musela spotřebovat. 




A tady jsou mé úlovky ze sekáče. Radost veliká.




A tady přišel na řadu i dětský sekáč, kde měli vše za polovinu. Deštník pro Any za 50 Kč, šátek za 20 Kč.




A kabelka pro holky za 20 Kč. Nosila bych ji i já, ale je malá:)




Byla jsem samozřejmě i v galanterii a knihkupectví. Tam jsem si v hlavě udělala seznam, co bych ráda na příští narozeniny, svátek, Vánoce, další narozeniny a další Vánoce. Knihkupectví Štěstíčko - jednička mezi knihkupectvími.
Nakonec jsem si šla zacvičit. Přišlo mi, že jsem stihla víc věcí než za celý poslední měsíc. Více OVéček pro matky na mateřský! 



Posted by Picasa

3 komentáře:

  1. Luci, moc pěkný blog. A ty zákusky a kuchyňka a pokojíček a... Krása!

    OdpovědětVymazat
  2. Včera jsem taky lovila v sekáči, no supeeeer :) Pro sebe - dlouhý hnědý nový svetr s velkýma knoflíkama (100,-) a poloprůsvitnou halenku v podzimních barvách (za 10 kč :)) a malému za 10 kč úplně nový kalhoty Denim. :D

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...