středa 3. července 2013

Okradli chudáka, afrického vodního ptáka

Co je nového....Asi jen to, že jsem hodně unavená. Zub se Betce zatím neproklubal, noci jsou horší než u novorozence. Přes den by člověk neřekl, že ji něco trápí. Vyrazili jsme do Zoo, neb se nám blíží doba, kdy nám končí permanentka. Ani jsem se nestačila rozkoukat a Anežka už přiběhla s pérem neznámého ptáka. Prý ho vytáhla z klece. Nenapadá mě, čí by mohlo být. Nápovědou budiž jen to, že jsme stáli u voliéry s africkým vodním ptactvem. 

Už několikrát mě prosila, abysme psaly opravdovým perem. Nosí je totiž běžně z lesa, od sousedčiných slepic a tak. Teď jsem ale musela, je k tomu jak dělaný:)


Anežka ve svém falickém stádiu vývoje. Postavy už nejsou naivně bezpohlavní:)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...