čtvrtek 15. srpna 2013

Jen si tak trochu skočit...

Místo spjaté s mým dětstvím. Taky se vám to stává? Zpomalím na 30. Kochám se a je mi tak nějak zvláštně u srdce. Moje dětství, prázdniny..A teď si sem jedu vyzvednout naše holky.



Ten les v pozadí jsem "pomáhala" sázet. Byly mi asi tři. Neuvěřitelné!



po dešti...

5 komentářů:

  1. Je krásný, že děti budou mít dětství spojené se stejnými místy...

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Malej člověk si to asi až tak neuvědomí. Vidím to až teď:)

      Vymazat
  3. Luci úžasný...taky mám jen ty nejhezčí vzpomínky. A hlavně doufám, že i moje děti budou mít taky jednou tak krásné vzpomínky na dětství jako já mám právě ze Strýčkovic...i když třeba z nějakého jiného místa... cesta nad "jámou", pohled na "Cihelnu"... úplně to vidím, jako před lety, taková spousta zážitků, bez telefonů, bez tabletů, bez televize,... a jak to bylo krásný, dodnes na to skutečně moc ráda vzpomínám:-) Ĺucka

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...