úterý 3. prosince 2013

Svítíme

Tak při tomhle pohledu je mi teplo. Betka se baví tím, že za mnou chodí a svíčky sfoukává. Já chodím za ní a svíčky zapaluju. A takhle my se tady máme. 
V neděli jsem po roce našla figurky celé rodinky Prasátka Peppy. Koupila jsem je před rokem Betce na dort (poznámka pod čarou: Betka měla narozeniny v červnu.) a já je nemohla nikde najít. Vážně nikde! Byla jsem bezradná. Byla jsem nešťastná. Ale nakonec smířená. A teď jsem je našla a rázem mám vánoční dárek. Hip hip hurá.

A pak ještě ta mísa. Tibetská. Mám ji půjčenou, ale nějak se s ní začínám sžívat. No, nic to neznamená. Jen píšu, co mám v hlavě:).




4 komentáře:

  1. já nepřestávám obdivovat ten polštář.....můžu se zeptat jakým tiskátkem je tištěný?? já bych to vyřezala do bramboru, je to blbost?? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marto, je to z brambory. Jen jsem neměla šablonu. Stromek jsem si nakreslila na čtvrtku, vystřihla a přiložila na půlku brambory. Pak jsem ji jen ořízla nožem:) Hezké tvoření přeju!

      Vymazat
  2. Krásně sladěné. A přeji, aby si Ježíšek přečetl, co má přinést pod stromeček.

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...