úterý 11. února 2014

Místo určení

Tak tady je to místo, odkud píšu tenhle blog. Starý šicí stroj jsem si našla u kamarádů ve stodole, a kdyby se nám tenkrát vešel do auta, hned bych ho odvezla. Byl to můj kapitální objev společně s tímhle starým stolkem.

Potřeboval hodně upravit, odstranit starý nátěr, "vykuchat" a nějak vymyslet, co s dírou, která tam zbyla. Vyřešilo to sklo. A jak si tak píšu na počítači, občas se přistihnu, jak šlapu:)

Jediné, co mi ještě pořád chybí, je stylová židle. Včera jsem našla jednu u popelnic, prozkoušela jsem si ji ze všech stran, ale zdála se mi už hodně vyviklaná. Za chvilku nás předešel místní bezdomovec, který si ji nesl ke své matraci.

Vzpomněla jsem si na Kemovu poznámku k tématu:
Soused, bezdomovec Jiří, který spí celoročně venku na matraci, mi dnes při rozhovoru o azylových domech, které nevyužívá a silných mrazech, které zřejmě nevnímá, řekl: "Hele, já bych tu mohl mít stan, ale znáš lidi, ještě by mi záviděli."


...já tu židli vlastně zase až tak nutně nepotřebuju. :)






5 komentářů:

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...