pátek 4. března 2016

Když je vám patnáct..

...a máte ambice napsat knížku.

Včera po mně chtěly holky štětce, tak jsem se dala do hledání. Hledám a najednou zjistím, že uklízím. :) Za dětskými knížkami jsem našla tohle. Hvězdy za lásku - dívčí román, který jsem napsala v patnácti a představovala jsem si, jak se záhy stane světovým (no, přinejmenším krajským) bestsellerem. Byl tam rukopis s fotkou vystřiženou z Bravíčka (takhle jsem přesně chtěla vypadat) a taky přepis na stroji. Úplně si vybavuju, jak jsem datlovala jedním prstem.

A pak jsem ho slavnostně (byla to vnitřní slavnost) zaslala do nějakého vydavatelství. Přišla mi odpověď ve stylu: „Dobré, ALE zkuste to jinde." A opravené gramatické chyby.

Jasně. Tohle je přesně to, co potřebuje patnáctiletý puberťák slyšet. Tak už jsem to radši nezkusila nikdy nikde.

Možná si to třeba přečte Any a Bety. Až budou rozervané jako já. :))





4 komentáře:

  1. Nejlepší! taky bych mohla pohledat ve sklepě:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Pecka! To já v patnácti jen fňukala do deníčku;-). Našla jsem jich plnou krabici a udělala jsem tu chybu (kterou už nebudu opakovat), že jsem je po sobě četla. ;-) Teď už mám na deník asi 10 let jeden sešit a jsem sotva v půlce;-).

    OdpovědětVymazat
  3. Bravo! :-) Jsi borec, já v patnácti taky psala...ale nic nedokončila :-) Tak mě těší, že se mi o deset let později konečně zadařilo ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem psala možná už v 10 letech, ale spíš jen povídky a básničky, no tu báseň, kterou jsem napsala v 17 jsem i vydala, takže za mě - psát, vydat, splnit si sny!:)

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...