čtvrtek 21. dubna 2016

Jak přežít

...v tomhle týdnu. V prvních třech dnech škola, setkání rodičů, nemocná Betka, návštěva absolventa z jeruzalémské svobodné školy, Anežka u zubaře, rozloučení s kamarádkou, která odjíždí na dva měsíce, sedmiletá prohlídka u doktora, porada se zakladatelkami Koventinky a neustálé střídání se s Petrem doma. A venku - hmmmm, krásný jaro. Dnes a zítra už jsem odkázaná jen na pobyt doma. Betka je ráda, že mě má pro sebe. Přece nebude mít tu třídenní horečku jen tak z plezíru, že. :)

Není to stížnost, jen prosím, nebuďte kolem mě příliš pozitivní. :)

Ale zas na druhou stranu - uklidila jsem si balkon a Betka se stala profíkem v Prší. 






Naše kočka domácí - Rozárka



4 komentáře:

  1. kočka je úžasná, a jaro máš i doma, i když není každý den posvícení. Měj se,
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. :) hm, něco mi to připomíná i ten absolvent z jeruzalémské svobodné školy u nás byl (teda ve škole...

    OdpovědětVymazat

Vánoční slavnost

Součástí letošní slavnosti bylo představení tří projektů, na kterých děti tři měsíce pracovaly. Kluci a holky z projektu Vaření a pečení pře...